ساری – خبرگزاری مهر: نماینده مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: کلیه محصولات نرم افزاری نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال مازندران با ۴۰ درصد تخفیف برای شهروندان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر خیاطی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران IT دستگاه های اجرایی مازندران در ساری افزود: در نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال مازندران رویکرد فرهنگی بر بازاریابی قالب بوده و این نمایشگاه رنگ و بوی اقتصادی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: شهر دیجیتال و الکترونیک از بخشهای قابل ارائه در نمایشگاه بوده که در راستای اصلاح الگوی مصرف اجرایی می شود.

عضو ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال مازندران با اشاره به اینکه بازی های رایانه ای و تاثیرات آن در سنین مختلف به صورت کارگاهی در این نمایشگاه بررسی می شود، بیان کرد: در این نمایشگاه نشستها و کارگاه های تخصصی رایانه و فناوری اطلاعات برای دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

خیاطی با بیان اینکه بانکهای سامان و کشاورزی به عنوان دستگاه های شاخص در حوزه بانکداری الکترونیک در این نمایشگاه حضور خواهند شد، یادآور شد: تاکنون ۸۵ شرکت تولید کننده محصولات نرم افزاری در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

به گفته وی، نمایندگی خبرگزاری های فعال، سایتهای اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی و پایگاه های خبری در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات محیطی نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان افزود: رسانه ملی و خبرگزاری های استان با آمادگی کامل اخبار این نمایشگاه را پوشش خواهند داد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با اشاره به آغاز برگزاری این نمایشگاه از روز شنبه ۲۳ آبان ماه اظهار داشت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ آماده بازدید شهروندان است.

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال شرکتهای تولید کننده محصولات نرم افزاری معتبر حضور دارند، افزود: مازندران سومین استان برگزار کننده نمایشگاه سراسری ارائه دهنده محصولات نرم افزاری است.

گرجی با تاکید بر فرهنگسازی و تبلیغات بیشتر رسانه ها و دستگاه های اجرایی برای پوشش این رویداد کشوری افزود: نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال رویداد عظیمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست