مصاحبه با مهندس موسی نوری عزیزی مسئول جشنواره مجازی فرهنگی هنری هزار سنگر

اولین جشنواره مجازی فرهنگی هنری هزارسنگر با محوریت پویش تولید محتوای حماسه اسلامی ششم بهمن ۶۰ در فضای مجازی در آمل برگزار می‌شود که فراخوان این جشنواره از دی ماه از سایت rasanaam.ir اعلام عمومی می شود و به علاقه‌مندان و فعالان حوزه رسانه‌های دیجیتال و مجازی ارائه خواهد شد.

این جشنواره در ۲ بخش حرفه‌ای و عمومی برگزار شده و  در بخش حرفه‌ای هنرمندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های نماهنگ، ویدئو، عکس و موشن‌گرافی تولید و با بارگزاری در فضای مجازی امکان شرکت در این جشنواره را داشته باشند، همچنین در بخش عمومی هم علاقمندان می‌توانند دلنوشته‌ها ، مقاله، نقاشی، عکس‌ و نوشته‌هایی که از موضوع‌های مختلف تهیه می‌کنند را در فضای مجازی با هشتگ‌های #هزارسنگر و #چهل سنگر بارگزاری ‌کرده و در این جشنواره شرکت کنند. در نهایت این آثار بررسی می‌شود و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش را ۳۰ دی‌ماه سال ۱۳۹۹ است و همچنین داوری این آثار تا قبل از ۲۰ روز بعد انجام شده و آیین پایانی و اختتامیه این جشنواره هم در ۳۰/۱۲/۹۹ برگزار خواهد شد. ضمن اینکه کل تولید محتواها که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بعد از پایان جشنواره در فضای مجازی منتشر می‌شوند

موسسه دیجیتال رسانام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست